Merhabalar ,
Arkadaşlar direk konuya giriyorum bundan 2 yıl öncesinde ben facebooktan 1 telefon satın aldım birinden daha sonrasında bu telefonu bir tanıdıgıma sattım oda bir kıza vermiş bugun gel gör ki telefon çalıntı çıkmış ve beni çagırdı tanıdıgım böyle böyle dedi kızı gördüm ağlıyor babası yok kızın sıkıntıdaydı bende ağlama dedim ve vicdanım el vermedigi için gittim kıza yeni telefon aldım iphone 11 cihaz bugun verdim fakat şimdi kızı ifadeye çagırmışlar ordan tutupta biz insanlık yaptık ama kız benden aldıgınıı söylerse benim açıkdan sorun olabilir benim başka bir konudan biraz sorunlarım var devletle ondan dolayı hiç bir kamuyla ugraşmak istemiyorum ondan dolayıda aldım kızdan kzıa söyledim dedim ki faceden birinden aldıgını söyle , tamam dedi ama yinede insan oglu iyilik yapalım derken kötülük bulmayalım bu konuda kız bir şey söylerse benim başım yanar mı ben artık devletten korkar hale geldim ufacık şeye suçlamalar yiyoruz malum
telefonu kızdan karakol almış büyük ihtimal sahibine iade edecekler. düşünceleriniz nedir bu konuda.
Toplanın sorum var!
5
●322
- 21-09-2023, 22:45:50Eğer facebook üzerinden aldıysanız birinden ve bunu kişiyi bulursanız veya ödeme yaptığınız iban numarasını sizin endişelenmenizi gerektirecek bir durum yok geçmişteki dosyaları alakadar etmez diye biliyorum dilerseniz avukat tanıdığım var işinde çok iyidir.
- 21-09-2023, 22:45:50seni sevmem ama yine de anlatıyım..
Telefonu nereden ve nasıl alındığına kadar bir zincir şeklinde devam edecek. en son sana geldiklerinde, sende facebooktan kimden aldıysan onu göstereceksin ve böylelikle iş bitecek. sen facebooktan aldığın kişiyi gösteremezsen yani kanıtlayamazsan iş sende bitecek.. - 21-09-2023, 23:25:091. kıza boş yere yalancı ifade verdiriyorsunuz hocam eğer zorlarlarda bana böyle de dedi derse kız başınız çok daha büyük bir derde girer bu sefer birşeyler ararlar altında 2. daha önce yakın arkadaşımın başına geldi aldığı telefoncunun ismini verdi telefonu verdi sonra bir daha arayan soran olmadı tabi sizin facebook yazışmları vs duruyorsa geçerli olacaktır bu