Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar ,
Arkadaşlar direk konuya giriyorum bundan 2 yıl öncesinde ben facebooktan 1 telefon satın aldım birinden daha sonrasında bu telefonu bir tanıdıgıma sattım oda bir kıza vermiş bugun gel gör ki telefon çalıntı çıkmış ve beni çagırdı tanıdıgım böyle böyle dedi kızı gördüm ağlıyor babası yok kızın sıkıntıdaydı bende ağlama dedim ve vicdanım el vermedigi için gittim kıza yeni telefon aldım iphone 11 cihaz bugun verdim fakat şimdi kızı ifadeye çagırmışlar ordan tutupta biz insanlık yaptık ama kız benden aldıgınıı söylerse benim açıkdan sorun olabilir benim başka bir konudan biraz sorunlarım var devletle ondan dolayı hiç bir kamuyla ugraşmak istemiyorum ondan dolayıda aldım kızdan kzıa söyledim dedim ki faceden birinden aldıgını söyle , tamam dedi ama yinede insan oglu iyilik yapalım derken kötülük bulmayalım bu konuda kız bir şey söylerse benim başım yanar mı ben artık devletten korkar hale geldim ufacık şeye suçlamalar yiyoruz malum
telefonu kızdan karakol almış büyük ihtimal sahibine iade edecekler. düşünceleriniz nedir bu konuda.