Otopark Kullanamama Sorunu
10
●288
- 18-09-2023, 11:27:29Otopark binanın ortak kullanım alanıdır ve her kat malikinin kullanım hakkı vardır. Bu kullanım hakkı kira sözleşmesi ile birlikte kiracıya geçer. Siz de kullanabilirsiniz.
Bkz: Apsiyon Blog - Apartmanda Ortak Alan İşgali Nedir? | Apsiyon Blog - Yöneticinin El Kitabı | Apsiyon