Otopark binanın ortak kullanım alanıdır ve her kat malikinin kullanım hakkı vardır. Bu kullanım hakkı kira sözleşmesi ile birlikte kiracıya geçer. Siz de kullanabilirsiniz.
Bkz:
Apsiyon Blog - Apartmanda Ortak Alan İşgali Nedir? | Apsiyon Blog - Yöneticinin El Kitabı | Apsiyon