• 15-09-2023, 23:13:29
    #1
    Yks tercihleri açıldığında açık öğretim için tek 1 tane bölüm seçip başka bir seçim yapmamıştım tercih sonrası yerleştirilmedim. Şimdi 2. ek tercihler açıldı ama açık öğretimde hiç bir bölüme giremiyorum puan sistemi getirmişler puanınız yetersiz diyor. Bununla alakalı farklı birşey yapılabilir mi bu sistemden hiç anlamıyorum uzun seneler sonra bir bölüme heves edip yazılalım dedik oda elimizde patladı.
  • 15-09-2023, 23:17:00
    #2
    sizce yapılabilir mi ne garip soru
  • 15-09-2023, 23:18:19
    #3
  • 15-09-2023, 23:20:59
    #4
    utgard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizce yapılabilir mi ne garip soru
    öyle demek istemedim ben mi birşeyleri yanlış yapıyorum anlamında demek istedim
  • 15-09-2023, 23:22:25
    #5
    WebTrinK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle demek istemedim ben mi birşeyleri yanlış yapıyorum anlamında demek istedim
    Ek tercihteki taban puanın altındaysanız tercih yaptırmaz sistem.