Yks tercihleri açıldığında açık öğretim için tek 1 tane bölüm seçip başka bir seçim yapmamıştım tercih sonrası yerleştirilmedim. Şimdi 2. ek tercihler açıldı ama açık öğretimde hiç bir bölüme giremiyorum puan sistemi getirmişler puanınız yetersiz diyor. Bununla alakalı farklı birşey yapılabilir mi bu sistemden hiç anlamıyorum uzun seneler sonra bir bölüme heves edip yazılalım dedik oda elimizde patladı.