Merhabalar, bugün uzun zamandır beklediğim bir belge için BTK tarafından bilgilendirildim. Yer sağlayıcı başvurumuz onaylanmış ancak başvurumuz ile ilgili bizlere şunu söylediler, 1 hafta içerisin de BTK.gov.tr üzerinde yayınlanacaktır.
Şimdi bizler R10.Net üzerinde konu açarsak sıkıntı olur mu?, Onay belgemizi ek olarak iletsek kabul edilir mi R10.Net Adminlerinin görüşlerini beklemekteyim...
Bildiğim kadarıyla konularda BTK Yer Sağlayıcı belgesinin olması gerekir. Bence listede gözüktüğünde konu açmalısın. Tabi adminlerin ne diyeceğini bilemem şahsi fikrim bu yönde.