• 14-09-2023, 16:53:34
    #1
    Merhabalar, bugün uzun zamandır beklediğim bir belge için BTK tarafından bilgilendirildim. Yer sağlayıcı başvurumuz onaylanmış ancak başvurumuz ile ilgili bizlere şunu söylediler, 1 hafta içerisin de BTK.gov.tr üzerinde yayınlanacaktır.
    Şimdi bizler R10.Net üzerinde konu açarsak sıkıntı olur mu?, Onay belgemizi ek olarak iletsek kabul edilir mi R10.Net Adminlerinin görüşlerini beklemekteyim...
    • OsmanAkcan
    OsmanAkcan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Vergi levhanız mevcutsa , BTK başvurunuzuda yaptıysanız açabilirsiniz.
  • 14-09-2023, 18:55:13
    #2
    Bildiğim kadarıyla konularda BTK Yer Sağlayıcı belgesinin olması gerekir. Bence listede gözüktüğünde konu açmalısın. Tabi adminlerin ne diyeceğini bilemem şahsi fikrim bu yönde.
  • 14-09-2023, 18:56:23
    #3
    Onayımızı aldık ancak listeye eklenmesi 1 hafta kadar sürebilirmiş bizlere bu 1 haftalık süreçte kullanmamız için bir belge ilettiler.
  • 15-09-2023, 12:14:49
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kategori Moderatörü
    Vergi levhanız mevcutsa , BTK başvurunuzuda yaptıysanız açabilirsiniz.