Merhabalar, bugün uzun zamandır beklediğim bir belge için BTK tarafından bilgilendirildim. Yer sağlayıcı başvurumuz onaylanmış ancak başvurumuz ile ilgili bizlere şunu söylediler, 1 hafta içerisin de BTK.gov.tr üzerinde yayınlanacaktır.
Şimdi bizler R10.Net üzerinde konu açarsak sıkıntı olur mu?, Onay belgemizi ek olarak iletsek kabul edilir mi R10.Net Adminlerinin görüşlerini beklemekteyim...