• 14-09-2023, 16:40:55
    #1
    Selamlar,

    uygulama içi ve telefon ayarlarından tüm bildirimler açık. Arka planda yineme de açık ama bildirim düşmüyor. Ne yapmam lazım? Birden bire düşmemeye başladı
  • 14-09-2023, 16:43:13
    #2
    Ram temizlemeyi dener misiniz?

    iPhone ana ekran düğmeniz varsa:

    • Adım #1: Cihazın güç düğmesine basılı tutun.
    • Adım #2: “Kapatmak için kaydır” yazısı gelince güç düğmesine basmayı bırakın.
    • Adım #3: Ana ekran düğmesine basılı tutun.
    • Adım #4: Ana ekran açılınca düğmeye basmayı bırakın.
    • Adım #5: iPhone RAM temizleme işlemi tamamlandı.

    iPhone ana ekran düğmeniz yoksa:

    • Adım #1: AssistiveTouch özelliğini aktif hale getirin.
      • Ayarlar, Erişilebilirlik bölümünden AssistiveTouch özelliğini aktif hale getirebilirsiniz.
    • Adım #2: Cihazın güç düğmesine basılı tutun.
    • Adım #3: “Kapatmak için kaydır” yazısı gelince güç düğmesine basmayı bırakın.
    • Adım #4: AssistiveTouch butonuna dokunun.
    • Adım #5: AssistiveTouch menüsündeki ana ekran düğmesine basılı tutun.
    • Adım #6: Ana ekran açılınca düğmeye basmayı bırakın.
    • Adım #7: iPhone RAM temizleme işlemi tamamlandı.
  • 14-09-2023, 17:18:29
    #3
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ram temizlemeyi dener misiniz?

    iPhone ana ekran düğmeniz varsa:

    • Adım #1: Cihazın güç düğmesine basılı tutun.
    • Adım #2: “Kapatmak için kaydır” yazısı gelince güç düğmesine basmayı bırakın.
    • Adım #3: Ana ekran düğmesine basılı tutun.
    • Adım #4: Ana ekran açılınca düğmeye basmayı bırakın.
    • Adım #5: iPhone RAM temizleme işlemi tamamlandı.

    iPhone ana ekran düğmeniz yoksa:

    • Adım #1: AssistiveTouch özelliğini aktif hale getirin.
      • Ayarlar, Erişilebilirlik bölümünden AssistiveTouch özelliğini aktif hale getirebilirsiniz.
    • Adım #2: Cihazın güç düğmesine basılı tutun.
    • Adım #3: “Kapatmak için kaydır” yazısı gelince güç düğmesine basmayı bırakın.
    • Adım #4: AssistiveTouch butonuna dokunun.
    • Adım #5: AssistiveTouch menüsündeki ana ekran düğmesine basılı tutun.
    • Adım #6: Ana ekran açılınca düğmeye basmayı bırakın.
    • Adım #7: iPhone RAM temizleme işlemi tamamlandı.
    Hiçbir faydasını göremedim hocam
  • 23-10-2023, 01:06:10
    #4
    2 aydır ben de bu sorunu yaşıyoruz.
    Takip.