ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ram temizlemeyi dener misiniz?

iPhone ana ekran düğmeniz varsa:

  • Adım #1: Cihazın güç düğmesine basılı tutun.
  • Adım #2: “Kapatmak için kaydır” yazısı gelince güç düğmesine basmayı bırakın.
  • Adım #3: Ana ekran düğmesine basılı tutun.
  • Adım #4: Ana ekran açılınca düğmeye basmayı bırakın.
  • Adım #5: iPhone RAM temizleme işlemi tamamlandı.

iPhone ana ekran düğmeniz yoksa:

  • Adım #1: AssistiveTouch özelliğini aktif hale getirin.
    • Ayarlar, Erişilebilirlik bölümünden AssistiveTouch özelliğini aktif hale getirebilirsiniz.
  • Adım #2: Cihazın güç düğmesine basılı tutun.
  • Adım #3: “Kapatmak için kaydır” yazısı gelince güç düğmesine basmayı bırakın.
  • Adım #4: AssistiveTouch butonuna dokunun.
  • Adım #5: AssistiveTouch menüsündeki ana ekran düğmesine basılı tutun.
  • Adım #6: Ana ekran açılınca düğmeye basmayı bırakın.
  • Adım #7: iPhone RAM temizleme işlemi tamamlandı.
Hiçbir faydasını göremedim hocam