Ram temizlemeyi dener misiniz?
iPhone ana ekran düğmeniz varsa:
- Adım #1: Cihazın güç düğmesine basılı tutun.
- Adım #2: Kapatmak için kaydır yazısı gelince güç düğmesine basmayı bırakın.
- Adım #3: Ana ekran düğmesine basılı tutun.
- Adım #4: Ana ekran açılınca düğmeye basmayı bırakın.
- Adım #5: iPhone RAM temizleme işlemi tamamlandı.
iPhone ana ekran düğmeniz yoksa:
- Adım #1: AssistiveTouch özelliğini aktif hale getirin.
- Ayarlar, Erişilebilirlik bölümünden AssistiveTouch özelliğini aktif hale getirebilirsiniz.
- Adım #2: Cihazın güç düğmesine basılı tutun.
- Adım #3: Kapatmak için kaydır yazısı gelince güç düğmesine basmayı bırakın.
- Adım #4: AssistiveTouch butonuna dokunun.
- Adım #5: AssistiveTouch menüsündeki ana ekran düğmesine basılı tutun.
- Adım #6: Ana ekran açılınca düğmeye basmayı bırakın.
- Adım #7: iPhone RAM temizleme işlemi tamamlandı.
Hiçbir faydasını göremedim hocam