• 14-09-2023, 09:02:25
    #1
    Merhaba. İstanbula gelmek orada çalışmak her alanda en azından orada gelişmek isterim. Yazılım ve s konularını gelip orada arkadaş falan bulup öğrenebilirim ondan en azından. Restoranlarda falan şarkı falan söyleyecek kadar kendime güveniyorum. Azerbaycan şarkıları ve s. Yeterki buradan çıkayım. Kendi ülkemi kötülemiyorum ama insanlardan bıktım. Değiştirmek istiyorum mekanı. Oradan da Almanya, Hollanda inşallah en azından gidebilirim gelecekte falan.
  • 14-09-2023, 09:03:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yani İstanbul seçimi en pahalı şehirdir hocam ona göre tekrardan düşünmenizi öneririm.
  • 14-09-2023, 09:03:39
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Becayiş yapalım sevgili hocam, siz Türkiye'ye gelin ben Azerbaycan'a
  • 14-09-2023, 09:03:47
    #4
    Gitme.
    • burakoruc06
    • AFNaNTiK
    • kalipsotr
    AFNaNTiK, kalipsotr ve bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 14-09-2023, 09:05:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aybalam pişman olursun bence ülkeni terk etme Azeriler gardaştır baştacıdır ama gel gör ki Türkiye'nin durumu da senin ülkeden iyi değil hatta şu aralar daha kötü iyisimi hiç rahatını bozma hele hele istanbul demişin ki öyle uzaktan göründüğü gibi bir şehir değil Dünya da kaç çeşit millet varsa hepsinden mevcut yani nerede çokluk......... gerisini anladın zaten
  • 14-09-2023, 09:08:43
    #6
    Vazgeç kanka delirirsin.
  • 14-09-2023, 09:09:15
    #7
    Otur oturduğun yerde pembe masallallara kanma deprem riski cok yüksek artık orada ben terkettim deprem degil korkutan sonrası.
  • 14-09-2023, 09:11:52
    #8
    Yapma, manyak olursun hocam.
    İnsanlar İstanbul'dan kaçmak istiyor, bir şekilde takılıp kalıyor, yapamıyor.
    Gelince pişman olursun Azerbaycan iyidir, Avrupa'ya açıl oralara git..
    Yanarız yapma yanarız şaka yapma.
  • 14-09-2023, 09:18:00
    #9
    İstanbul çok pahalı, çok kalabalık yeter gelmeyin