aybalam pişman olursun bence ülkeni terk etme Azeriler gardaştır baştacıdır ama gel gör ki Türkiye'nin durumu da senin ülkeden iyi değil hatta şu aralar daha kötü iyisimi hiç rahatını bozma hele hele istanbul demişin ki öyle uzaktan göründüğü gibi bir şehir değil Dünya da kaç çeşit millet varsa hepsinden mevcut yani nerede çokluk......... gerisini anladın zaten