Merhaba. İstanbula gelmek orada çalışmak her alanda en azından orada gelişmek isterim. Yazılım ve s konularını gelip orada arkadaş falan bulup öğrenebilirim ondan en azından. Restoranlarda falan şarkı falan söyleyecek kadar kendime güveniyorum. Azerbaycan şarkıları ve s. Yeterki buradan çıkayım. Kendi ülkemi kötülemiyorum ama insanlardan bıktım. Değiştirmek istiyorum mekanı. Oradan da Almanya, Hollanda inşallah en azından gidebilirim gelecekte falan.