Glycon script panelinden bu acilan yeri nasil yapabilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Glycon script panelinden bu acilan yeri nasil yapabilirim?
7
●
134
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Glycon script panelinden bu acilan yeri nasil yapabilirim?
13-09-2023, 11:35:23
#1
kutaki01
Kendi sitemi acdigim gibi musterilerin onune bu seyin gozukmesi icin glycondan hangi ayari aktivlesdirmem gerek?
veya smmturk.net deki gibi nasil yapabilirim?
13-09-2023, 11:38:03
#2
ademakcan
V2 mi kullanıyorsunuz v1 mi?
13-09-2023, 11:39:46
#3
harunakyasan
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
V2 mi kullanıyorsunuz v1 mi?
takip bende v1 kullanıyorum varmı ayarı acaba ?
13-09-2023, 11:41:04
#4
woozley
getsitecontrol hocam
13-09-2023, 11:43:57
#5
ademakcan
harunakyasan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
takip bende v1 kullanıyorum varmı ayarı acaba ?
Cevap altta verilmiş.
v2'nin içinde direkt POP-UP mevcut zaten.
Farklı bir şeyde takılırsanız mesaj atabilirsiniz.
13-09-2023, 11:53:52
#6
kutaki01
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
V2 mi kullanıyorsunuz v1 mi?
v1 hocam sitemi siz yaptiniz zaten panelaze.com
13-09-2023, 11:54:54
#7
ademakcan
kutaki01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
v1 hocam sitemi siz yaptiniz zaten panelaze.com
Yüzlerce site yapıyorum, danışmanlık veriyorum unutuyorum hocam r10 adlarını
13-09-2023, 12:02:49
#8
harunakyasan
woozley adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
getsitecontrol hocam
aktif ettikten sonra kodu nerden alıcaz hocam direkt yazı yazarak olmuyor yada html kod şeklinde tasarımı mı girecez oraya ? yardımcı olursan sevinirim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler