harunakyasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takip bende v1 kullanıyorum varmı ayarı acaba ?
Cevap altta verilmiş.
v2'nin içinde direkt POP-UP mevcut zaten.

Farklı bir şeyde takılırsanız mesaj atabilirsiniz.