• 12-09-2023, 10:30:03
    #1
    teşekkürler
  • 12-09-2023, 10:34:29
    #2
    3D modelleme ağırlıklı çalışıyorsanız RTX3090 yerine Quadro serisi bakmanız daha uygun olmaz mı?
  • 12-09-2023, 10:35:40
    #3
    hangi render yazılımını daha çok kullanıyorsunuz
  • 12-09-2023, 13:16:10
    #4
    Tncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3D modelleme ağırlıklı çalışıyorsanız RTX3090 yerine Quadro serisi bakmanız daha uygun olmaz mı?
    Renderları eşzamanlı d5 de alıyorum çoğu zaman bu sebeple dls giriyor devreye o yüzden rtx serisi tercih edicem sanırım
  • 12-09-2023, 13:17:05
    #5
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi render yazılımını daha çok kullanıyorsunuz
    3ds max, corona ve d5 kullanıyorum sıklıkla. Düzenleme için photoshop ve vektörel tasarım için illustrator