Tncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3D modelleme ağırlıklı çalışıyorsanız RTX3090 yerine Quadro serisi bakmanız daha uygun olmaz mı?
Renderları eşzamanlı d5 de alıyorum çoğu zaman bu sebeple dls giriyor devreye o yüzden rtx serisi tercih edicem sanırım