• 11-09-2023, 22:09:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    22 gün önce sol bileğimi kırdım ve alçımı kendim çıkardım bugün merak ettim farklı bir hastaneye gittim film çektirdim ilk kırılan film ile şu anki filmi karşılaştırdımtım bence güzel gözüküyor kaynamış gözüküyor sizce siz ne düşünüyorsunuz?

  • 11-09-2023, 22:16:14
    #2
    Geçmiş olsun
  • 11-09-2023, 22:59:34
    #3
    Bunun yerine n2den doktora göstermiyorsunuz? Bilek kolay kolay yerleşen bir kemik değil.
  • 11-09-2023, 23:16:30
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ortopedik ortez-protez mezunuyum biraz erken cıkarmışşın alçıyı yumuşaktır daha kırık ,6 hafta beklemeli alçının ne olursa olsun Hastahaneye git ve ince bir şekilde agır olamayacak sekilde sardır kral
    geçmiş olsun