22 gün önce sol bileğimi kırdım ve alçımı kendim çıkardım bugün merak ettim farklı bir hastaneye gittim film çektirdim ilk kırılan film ile şu anki filmi karşılaştırdımtım bence güzel gözüküyor kaynamış gözüküyor sizce siz ne düşünüyorsunuz?
ortopedik ortez-protez mezunuyum biraz erken cıkarmışşın alçıyı yumuşaktır daha kırık ,6 hafta beklemeli alçının ne olursa olsun Hastahaneye git ve ince bir şekilde agır olamayacak sekilde sardır kral
geçmiş olsun