22 gün önce sol bileğimi kırdım ve alçımı kendim çıkardım bugün merak ettim farklı bir hastaneye gittim film çektirdim ilk kırılan film ile şu anki filmi karşılaştırdımtım bence güzel gözüküyor kaynamış gözüküyor sizce siz ne düşünüyorsunuz?