• 10-09-2023, 23:14:59
    #1
    Merhaba arkadaşlar, banka üzerinden dolar alımı yaptığımız zaman vadesiz dolar hesabımızda duran doları çekmek için şubeye mi gitmemiz gerekiyor, bu tam olarak nasıl oluyor? Yoksa doları tekrar bozup mu ana hesabımızdan tl olarak çekiyoruz. Ek olarak bankada dolar tutmak için önerdiğiniz en iyi banka hangisidir
  • 10-09-2023, 23:17:59
    #2
    FurkanOruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, banka üzerinden dolar alımı yaptığımız zaman vadesiz dolar hesabımızda duran doları çekmek için şubeye mi gitmemiz gerekiyor, bu tam olarak nasıl oluyor? Yoksa doları tekrar bozup mu ana hesabımızdan tl olarak çekiyoruz. Ek olarak bankada dolar tutmak için önerdiğiniz en iyi banka hangisidir
    Döviz veren ATM’lerden de dolar olarak çekebilirsin.
  • 10-09-2023, 23:20:24
    #3
    Kuveyt Türk bankasında dolarını tutabilirsin. Banka şubesine giderek doları çekebilirsiniz. Bu tüm bankalarda aynıdır. Bankaların turistik bölgelerdeki bankamatiklerinden kısıtlı miktarda dolar çekebilirsin. 300 usd veya 400 usd aralığında.
    Eft , havale ve kredi kartı ücretsiz.
  • 10-09-2023, 23:22:04
    #4
    Selam hocam,

    Doları belirli makas aralıklarında ortalama 1 dolar başına 80 kuruş civarı her bankadan alabilirsiniz. Uzun vade tutacaksanız büyük bankaları tercih etmeniz tavsiyemdir, iş bankası yatırım menüsü kolay anlaşılır.
    Bankadan dolar aldığınızda o parayı göndermek için western union gibi uluslararası para transferi gibi sistemler üzerinden çıkış istenir ve doları dolar olarak transfer etmek maliyetlidir. Dolar trasnferini nakit çekip nakit olarak çekip diğer bankaya yine nakit olarak makassız yatırabilirsiniz.

    Dolar üzerinden yatırım yapmak isterseniz en uygun ve basit yatırım aracı eurobond gözüküyor, onun için uzun uzun yazmam gerekecektir