FurkanOruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, banka üzerinden dolar alımı yaptığımız zaman vadesiz dolar hesabımızda duran doları çekmek için şubeye mi gitmemiz gerekiyor, bu tam olarak nasıl oluyor? Yoksa doları tekrar bozup mu ana hesabımızdan tl olarak çekiyoruz. Ek olarak bankada dolar tutmak için önerdiğiniz en iyi banka hangisidir
Döviz veren ATM’lerden de dolar olarak çekebilirsin.