• 09-09-2023, 01:09:27
    #10
    bankayı arayıp kapattırabilirsiniz.
  • 09-09-2023, 01:12:00
    #11
    Bu akşam ben de yaşadım göndere basınca sordu, kayıtlı işlemlerden aldığım için diye düşündüm ama herkeste olmuş galiba.
  • 09-09-2023, 01:15:46
    #12
    Şimdi denedim benden de istedi hocam. Gün içinde yaptığım transferlerde istememişti. Şimdi oldu ilk defa
  • 09-09-2023, 01:16:33
    #13
    bende de aynı durum
  • 09-09-2023, 01:17:28
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    Fatura öderken bile istedi az önce.
  • 09-09-2023, 01:22:02
    #15
    6 yıldır kullanıyorum bugün 10 TL sadece 10 TL'cik transfer etmek istedim benden de kod istedi, çok saçma bir uygulama eğer vazgeçmezlerse bu onların zararına olacaktır. En kısa zamanda müşteri hizmetlerini arayıp konu hakkında bilgi alacağım.
  • 09-09-2023, 01:27:54
    #16
    Bugün ayınısını yaşadım, gelip tam konu açıcaktım konunuzu gördüm.
    Sanırım çözemiyoruz ya hocam
  • 09-09-2023, 01:28:25
    #17
    muratkinq60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 yıldır kullanıyorum bugün 10 TL sadece 10 TL'cik transfer etmek istedim benden de kod istedi, çok saçma bir uygulama eğer vazgeçmezlerse bu onların zararına olacaktır. En kısa zamanda müşteri hizmetlerini arayıp konu hakkında bilgi alacağım.
    Çok iyi olur hocam, eğer müşteri hizmetleri üzerinden kapatılıyor ise bilgilendirirseniz gerçekten çok sevinirim ben de iptal edeyim.
  • 09-09-2023, 02:41:22
    #18
    hiç karşılaşmadım ama belliki yeni gelmiş.dün bi arkadaşa para gönderdim,yoktu öyle bişey.demek ki herkese güvenlik için eklemişler.bana bi zararı yok ama gün içerisinde çok fazla para gönderenler için,her defasında sms onayı isterse büyük sıkıntı çıkar.

    edit : az önce para gönderdim,bendede çıktı.sms onayı istedi ilk defa enpara...