hiç karşılaşmadım ama belliki yeni gelmiş.dün bi arkadaşa para gönderdim,yoktu öyle bişey.demek ki herkese güvenlik için eklemişler.bana bi zararı yok ama gün içerisinde çok fazla para gönderenler için,her defasında sms onayı isterse büyük sıkıntı çıkar.
edit : az önce para gönderdim,bendede çıktı.sms onayı istedi ilk defa enpara...