muratkinq60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 yıldır kullanıyorum bugün 10 TL sadece 10 TL'cik transfer etmek istedim benden de kod istedi, çok saçma bir uygulama eğer vazgeçmezlerse bu onların zararına olacaktır. En kısa zamanda müşteri hizmetlerini arayıp konu hakkında bilgi alacağım.
Çok iyi olur hocam, eğer müşteri hizmetleri üzerinden kapatılıyor ise bilgilendirirseniz gerçekten çok sevinirim ben de iptal edeyim.