• 08-09-2023, 20:50:04
    #1
    Kardeşim seneye liseden mezun olacak, Kendisini seneye yurtdışında üniversiteye göndereceğiz fakat kendisi Şuan mezun değil ama yinede onun adına yurtdışı üniversite başvurusu yapabilir miyiz Amacımız liseden mezun olunca seneye direkt yurtdışına yollamak bu mümkün mü yoksa 1 sene beklemek zorundanıyız
  • 08-09-2023, 21:02:37
    #2
    Sat sınavına bakı
  • 08-09-2023, 21:02:42
    #3
    Mezun olmak zorunda çünkü lisans'a başvuru yapması için diplomaya ihtiyacı var
  • 08-09-2023, 21:03:17
    #4
    Merhaba, Polonya ile ilgili bilgi verebilirim diğer ülkeleri bilmiyorum fakat çok fazla değişmez başvuru şartları. Başvururken lise diploması ve transkript belgesi istenmektedir. Şuan ortalamasını yüksek tutması ve dil öğrenmesini tavsiye edebilirim. (Almanya için ülkemizde bir üniversiteye yerleşmesi gerekiyor.)
  • 08-09-2023, 21:04:04
    #5
    Avrupa'da okumasını istiyorsan kardeşinin bir sınava girmesine gerek yok. Çoğu üniversite dönemlik 1k euro gibi bir ücret alıyor. Aşağı yukarı b1 seviye ing gerekiyor.
  • 08-09-2023, 21:05:02
    #6
    Son olarak polonyada okumak kolay örnek olarak wsb krakow baya kolay girelebilir bir üniversite
  • 08-09-2023, 21:11:32
    #7
    Herkese teşekkür ederim, Zaten kardeşim sınava girmeyecek ücretli okuyacak