Kardeşim seneye liseden mezun olacak, Kendisini seneye yurtdışında üniversiteye göndereceğiz fakat kendisi Şuan mezun değil ama yinede onun adına yurtdışı üniversite başvurusu yapabilir miyiz Amacımız liseden mezun olunca seneye direkt yurtdışına yollamak bu mümkün mü yoksa 1 sene beklemek zorundanıyız