• 07-09-2023, 16:58:26
    #1
    Merhabalar, onvo 112 elektrikli scooter aldım, 2. El ama 2 aylık ürün. Tüm belgeleri, kutusu vb var dedi. Kargoya verecek ve kargo makbuzuyla paketin resmini atacak sonrasında ödemesini ileteceğim dikkat etmem gereken ya da önerebileceginiz bişey var mi?
  • 07-09-2023, 16:59:55
    #2
    Sıkıntılı işler.. Şubeden çıkana kadar gönderiden vazgeçtim geri almak istiyorum denebiliyor.
  • 07-09-2023, 17:01:25
    #3
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntılı işler.. Şubeden çıkana kadar gönderiden vazgeçtim geri almak istiyorum denebiliyor.
    Şubeden çıkana kadar ödeme yapmamak daha mı mantıklı o zaman
  • 07-09-2023, 17:03:48
    #4
    Kendi adıma söylüyorum. Ben elden teslim almadığım sürece böyle bir alışveriş yapmazdım.
  • 07-09-2023, 17:05:59
    #5
    Ürünü alınca ödeme yap derim
  • 07-09-2023, 17:07:19
    #6
    Bence de riskli,biraz komisyon eklesin sarı site GET açsın garanti olsun bence.Yada o tarz birşey olabilir.
  • 07-09-2023, 17:09:00
    #7
    Ürünü alınca ödeme yap diyenlere soruyorum. Siz bana bir ürün gönderin ma ürün gelince ödeme atarım. Kabul edecek mi acaba ?

    Böylr alışverişler hep riskli