atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntılı işler.. Şubeden çıkana kadar gönderiden vazgeçtim geri almak istiyorum denebiliyor.
Şubeden çıkana kadar ödeme yapmamak daha mı mantıklı o zaman