"...her aile isyan ediyordu..." daha çok isyan edilecek durumlar var!
Yanlış anlamayın, konuyu siyaset veya kıraathane modeli tartışmaya çekmeyeceğim, ancak biz millet olarak şunu çok sık yapıyoruz ve kaybettiğimiz en büyük şey burası. Umursamıyoruz, düşünmüyoruz ve kayıtsız kalıyoruz.
Bir şeye zam geliyor, akaryakıt, gıda ürünleri, elektrik, su vs. Artık o kadar umursamaz hale geldik ki, işin ucu bi şekilde bize gelene kadar.. Bu konuda bir örnek.
İyi forumlar.
hocam herşeye zam geliyor araba alacaktım alamadım motor alacaktım alamadım maaşım asgari ücretten yüksek geçimimi sağlıyorum istesem alırım ama alırsam zoruma gidecek diye almıyorum boşveriyorum ,bakıyorum ertesi ay 1 katı artmış fiyatı
çoçuk okula başladı geçen sene 10 lira olan kalem bu sene 80 tl olmuş aynı marka aynı ürün depoda durmuş 1 yıl ertesi yıl 8 katı artmış
Okul hayatım boyunca tüm müdür ve öğretmenlerimin söylediğine göre bakanlık okulu yapıp maaşları vermekten başka bir şeye karışmıyor. 6 ay yanan okul kaloriferi, dönemde 12 dersten üçer kere yapılan sınavlar ve ekstra testler için fotokopiler, beden eğitimi/müzik/resim dersleri için özel materyaller, temizlik ürünleri, elektrik/su, okulda kırılan/bozulan/eskiyen herhangi bir şeyin tamiri ve boyanması, hatta atanmamış; okulun işe aldığı hizmetlilerin maaşı ve sigortası öğrencilerden alınan aidattan ödeniyor. Ve evet maalesef özellikle bu günlerde çocuk sahibi olmak ve hakkıyla yetiştirmeye çalışmak büyük cesaret ve büyük külfet
hocam tüm bunlar çoçuklardan karşılanıyor bir türlü karşılanması lazım fakat vereceğim aidatın üstüne biraz daha koysam özel okula yollarım ondan daha iyi olur mahallem güzel diye arkadaşlarıyla ayrı düşmesin diye bu okula göndermek zorunda kaldım gerçekten ilk kez paranın yetmeyeceği hissine kapıldım
2 oğlum var,bu sene ben de isyan ettim artık.Ayakkabı,pantolon,t-shirt,eşofman takımı 5.000 lira gitti daha kaleme deftere gelmeden.Allah yardımcımız olsun
hocam kaleme deftere 2 bin civarı gidecek onada hazırlıklı olun derim Allah yardımcımız olsun dediğiniz gibi