geçenlerde bir konu açtım ALLAH yardımcınız olsun okul okutanlara
ülke her alanda zor bir kesim havasında civasında 35 milyon gitmeden bu ülke iflah olmaz bunu yazın kenara
çoçugun sınıfı ayrı bir konu hocam yarısı suriyeli diğer yarısıda bi memleketin çoçukları hepsi kuzenler 3 4 çoçuk yabancı öyle
Haklısınız idda ediyorum asgari ücretle çalışan bir aile çocuğunu şu ekonomide okutamaz 2 çocuğu varsa zaten geçmiş olsun.
Malesef bazı tercihlerin sonuçları bu şekilde oluyor allah herkezin yardımcısı olsun.
hocam keşke o tercihi yapanlar bu sonuca katlansaydı kurunun yanında yaşta gidiyor böyle kantinde bir yemek yese 70 80 tl bir şeyler içse 20 30 tl günlük 100 tl harçlık ayda 3bin tl eder
her nefis pahalılığı tadacaktır...
çoçukların tatmaması gerekli hocam bu adil değil malesef
kitap defter kalem ve benzeri ürünlerde de çok zam var hocam en kötü okul çantası 100 liradan başlıyor artık :/
100 tlye çanta yok hocam şuan en ucuzu 399 tlye lcwaikikideydi
Aynı fiyatlarla bugün bende tanıştım

1. ve 5. sınıf 2 çocuk için sadece üstlerini 1.500 TL'ye aldım. Bir o kadar da pantolon için veririm muhtemelen. Ayakkabısı vs. bu ay kartlar limiti fulleyecek görünüyor. Daha okuldan verecekleri listenin maliyetini bilmiyorum.
Allah yardımcınız olsun 2000 tl civarıda okuldaki liste için tutacaktır emin olun madem zorunlu eğitim var şu eğitim sistemini ticarete dökmelerine izin vermesinler