nalan74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kalem ve defter grubunu geçen ay aldım 1200 TL verdim. Şimdi fiyatlara bakıyorum 120 TL ye aldığım boya kalemi 160 TL olmuş. 1. sınıfa gidecek kızımın çantasını geçen yıl almıştım, büyük geldiği için anaokulunda eski çantasını kullanmaya devam etti. Geçen yıl o çantayı 43 TL'ye almışım. Şimdi 400 TL üzeri fiyatı var
Aynısı bizede oldu geçen yıl fazla fazla aldım kalemleri kırar kaybeder diye evde duruyorlardı 10tlye satılan ikili kalemin şuanki fiyatı 80 TL idi
50 tlye aldığımız fotokopi kağıdı indirimde diye 80 TL olmuştu en kötü çanta şuan 400 TL iki ay önceye kadar 200 tl idi