• 04-09-2023, 17:21:55
    #1
    Özgün bir tasarım yapacağınız zaman önce el ile kağıda mı çiziyorsunuz ? yyada bu iş için tablet gereklimi çizim için?
  • 04-09-2023, 17:23:21
    #2
    hocam ben taslağı kağıda çiziyorum resmini çekip dijitalde çiziyorum
  • 04-09-2023, 17:23:24
    #3
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgün bir tasarım yapacağınız zaman önce el ile kağıda mı çiziyorsunuz ? yyada bu iş için tablet gereklimi çizim için?
    Kağıt kullanmıyorum. Tablette ya da PC de çiziyorum vb...
  • 04-09-2023, 17:23:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iPad kullanıyorum tavsiye ederim
  • 04-09-2023, 17:26:17
    #5
    Dostum iPad kullanabilirsin.
  • 04-09-2023, 17:27:32
    #6
    💎 Brand & UI Designer
    Direkt çiziyorum, çizdikçe ilham geliyor.
  • 04-09-2023, 17:30:05
    #7
    "Mousela photoshopta çiziyorum, meta'da grafikerim"
  • 04-09-2023, 17:49:42
    #8
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Mousela photoshopta çiziyorum, meta'da grafikerim"
    Nerden başlanmalı tasarım işine
    uygulama olarak ne öğrenilmeli sizce özgün içerikler için