BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özgün bir tasarım yapacağınız zaman önce el ile kağıda mı çiziyorsunuz ? yyada bu iş için tablet gereklimi çizim için?
Kağıt kullanmıyorum. Tablette ya da PC de çiziyorum vb...