• 04-09-2023, 17:15:05
    #1
    Yurt dışı IMEI kayıt yaptırmadan e-sim ile kullanılıyor diye bir şey duydum internette biraz dolaştım ama tam aradığım cevabı bulamadım. Yurt dışı telefon satın aldığımda IMEI kayıt ücreti 20 bin TL yi vermeden e sim ile kullanım sağlayabiliyor muyuz? Sağlayabiliyorsak süresi ne kadar acaba
  • 04-09-2023, 17:17:29
    #2
    Merhaba
    4 ay fiziksel sim kart 4 ay e sim olarak kullanabilirsin destekliyorsa eğer.
    Her sene başında bu süreler sıfırlanır herhangi bir kanun değişikliği olmazsa.