Yurt dışı IMEI kayıt yaptırmadan e-sim ile kullanılıyor diye bir şey duydum internette biraz dolaştım ama tam aradığım cevabı bulamadım. Yurt dışı telefon satın aldığımda IMEI kayıt ücreti 20 bin TL yi vermeden e sim ile kullanım sağlayabiliyor muyuz? Sağlayabiliyorsak süresi ne kadar acaba