• 04-09-2023, 11:53:23
    #1
    Arkadaşlar Stardew Valley'de mod kurmak için öncelikle SMAPI diye bir uygulama yüklenmesi gerekiyormuş fakat bende aşağıda ki hatayı veriyor her hangi bir tuşa basınca da cmd kapanıyor.
    İzlediğim videolarda direkt yükleme ekranı geliyor ben bu sorunu nasıl çözebilirim bilen biri çıkar mı acaba ?

  • 04-09-2023, 11:54:53
    #2
    hocam merak ettim hangi modu yüklüyorsunuz? mod olduğunu bilmiyordum ben de steamden almıştım
  • 04-09-2023, 12:05:44
    #3
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merak ettim hangi modu yüklüyorsunuz? mod olduğunu bilmiyordum ben de steamden almıştım
    Şu videoda ki 3 tane modu kurdum sadece.

    1- Kimin nerede olduğunu
    2- Kimin ne sevdiğini
    3- Suda ki balıkları gösteren modu


    https://youtu.be/hZWAC6gcD60?si=kqnXjBUCMmnWcMUN



    Bu arada çözdüm sorunumu. Ben yönetici olarak çalıştırıyordum ama normal çalıştırmak gerekiyormuş cmd'yi.