Arkadaşlar Stardew Valley'de mod kurmak için öncelikle SMAPI diye bir uygulama yüklenmesi gerekiyormuş fakat bende aşağıda ki hatayı veriyor her hangi bir tuşa basınca da cmd kapanıyor.
İzlediğim videolarda direkt yükleme ekranı geliyor ben bu sorunu nasıl çözebilirim bilen biri çıkar mı acaba ?