mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam merak ettim hangi modu yüklüyorsunuz? mod olduğunu bilmiyordum ben de steamden almıştım
Şu videoda ki 3 tane modu kurdum sadece.

1- Kimin nerede olduğunu
2- Kimin ne sevdiğini
3- Suda ki balıkları gösteren modu


https://youtu.be/hZWAC6gcD60?si=kqnXjBUCMmnWcMUN



Bu arada çözdüm sorunumu. Ben yönetici olarak çalıştırıyordum ama normal çalıştırmak gerekiyormuş cmd'yi.