Çok güzel değiller mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çok güzel değiller mi?
10
●
296
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Çok güzel değiller mi?
1
2
03-09-2023, 19:58:03
#10
Ramazanyavuz
Onur89TR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şöyle olanlar bizden değildir, böyle olanlar bizden değildir... Bu zihniyeti aşmak lazım. Sonuçta onlarla yatıp kalkmıyorsun. Eleştirilecek başka şey bul ya da bu ortaçağ zihniyetine devam et
Adam Adammmm.
03-09-2023, 21:28:06
#11
Skaylet
Platin üye
Barça çok güzel
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler