Çok güzel değiller mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çok güzel değiller mi?
10
●
296
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Çok güzel değiller mi?
1
2
03-09-2023, 19:02:58
#1
bymatrax
İlk almayı hayal ettiğim iki tişört sizce de çok güzel degiller mi?
03-09-2023, 19:05:15
#2
nkuno
Barçayı almanızı öneririm
03-09-2023, 19:06:09
#3
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Üstteki güzel alttaki kötü
03-09-2023, 19:09:11
#4
bymatrax
nkuno adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Barçayı almanızı öneririm
Evet ama eşcinselliği savunan bir takımın tişörtünü almak ne kadar almak mantıklı orası düşündürücü.
03-09-2023, 19:14:28
#5
Ramazanyavuz
bymatrax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet ama eşcinselliği savunan bir takımın tişörtünü almak ne kadar almak mantıklı orası düşündürücü.
herkes özgür hocam insanları ayırtmanın gereği yok.
03-09-2023, 19:14:37
#6
nkuno
bymatrax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet ama eşcinselliği savunan bir takımın tişörtünü almak ne kadar almak mantıklı orası düşündürücü.
Hocam o zaman real madrid formasını al
03-09-2023, 19:14:47
#7
KeyCodE
2. Güzelmiş hocam.
03-09-2023, 19:43:20
#8
Lifent
bymatrax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet ama eşcinselliği savunan bir takımın tişörtünü almak ne kadar almak mantıklı orası düşündürücü.
bu yorum saka mi sjsjzjsj madem escinselligi savunuyor ve bu sana göre kötü, neden secenek olarak ekliyorsun? sjsjsjs
03-09-2023, 19:51:19
#9
Onur89TR
Şöyle olanlar bizden değildir, böyle olanlar bizden değildir... Bu zihniyeti aşmak lazım. Sonuçta onlarla yatıp kalkmıyorsun. Eleştirilecek başka şey bul ya da bu ortaçağ zihniyetine devam et
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler