noterden sözleşme yapmanıza gerek yok. Sizin borcunuz eşinize geçmez kefil vs degilse. ama her gelen evragı okumadan imza atmayın.
Sözleşmeyi sizin adınıza yapsa da olurdu. Mal sahibi daha iyi olurdu herhangi bir durumda bir şey yapamazdı.
Evlilikte Haciz Sorunu
10
●432
- 03-09-2023, 01:08:32ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleceocreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleryesilirmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFiratbey1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebydarius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim, sağolun varolun. Gerekli bilgiyi edindim hepinizden ve fahrettin hocamdan. Dualarınız ve iyi dilekleriniz için allah razı olsun