Konu
Evlilikte Haciz Sorunu
02-09-2023, 22:16:21
#10
aBouT
noterden sözleşme yapmanıza gerek yok. Sizin borcunuz eşinize geçmez kefil vs degilse. ama her gelen evragı okumadan imza atmayın.
Sözleşmeyi sizin adınıza yapsa da olurdu. Mal sahibi daha iyi olurdu herhangi bir durumda bir şey yapamazdı.