Merhabalar arkadaşlar , İnstagram'ın reels kısmında gün de 15-20 defa " Yurt Dışı Telefonları Tek Numara Üzerine Ömürlük Kayıt " ettiğini söyleyen arkadaşlar çıkıyor. Yorumlara bakıyorum gerçekten var. Telefonu kargolamanızı kargolayamazsanız uzaktan sizin bilgisayarınıza bağlayarak yaptıklarını söylüyorlar. İşlemin ücreti telefon hattı okuduktan sonra alıyorlar. Ve garanti de verdiklerini iddiaa ediyorlar. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
Dolandırıcılık desen değil , adam iş bittikten sonra parayı alıyor. Tek şartları şu; E-sim ve fiziksel sim okuyabilen olacak. Fiziksel çift hatlılara yapamıyorlar. Yurtdışı telefonum yok fakat gerçekten merak ettim. Bunu nasıl yapabiliyorlardır ? Bunlara inanıp uygun fiyatlı yurtdışı telefon almak sizce mantıklı mıdır teşekkürler.
Yurtdışı Telefon Kaydı
5
●384
- 01-09-2023, 19:30:54Muhtemelen e simi açıp yeni yılda da 4+4 açılan sistemden faydalanıyorlar. Diğer türlüsü mümkün değil. Bu hep böyleydi. Sadece pandemi döneminde uzatma çıktı
- 01-09-2023, 19:51:14orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 13 üstü e-sim ve fiziksel sime sahip olan cihazları açabiliyorlarmış sadece. Ayrıca e-sim muhabbetini iPhone 11'de destekliyor neden o zaman sadece 13 ve üzeri desinler ki ? Farklı bir muhabbet dönüyor bu işte. Emsal videoları kaydettim fakat şahısların yüzü gözüküyor atmak istemiyorum.
6500 TL'DE ÜCRET TALEP EDİLİYOR BU ARADA. - 01-09-2023, 19:52:02yd kullanıyorum ilk aldığımda eski general mobil telefonun imei attırdım 1 yıldır sorunsuz kullanıyorum
- 01-09-2023, 19:53:09Android için öyle fakat bu yapılan işlem iPhone 13 ve üstü için geçerlihostedu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle