Muhtemelen e simi açıp yeni yılda da 4+4 açılan sistemden faydalanıyorlar. Diğer türlüsü mümkün değil. Bu hep böyleydi. Sadece pandemi döneminde uzatma çıktı
iPhone 13 üstü e-sim ve fiziksel sime sahip olan cihazları açabiliyorlarmış sadece. Ayrıca e-sim muhabbetini iPhone 11'de destekliyor neden o zaman sadece 13 ve üzeri desinler ki ? Farklı bir muhabbet dönüyor bu işte. Emsal videoları kaydettim fakat şahısların yüzü gözüküyor atmak istemiyorum.
6500 TL'DE ÜCRET TALEP EDİLİYOR BU ARADA.