• 01-09-2023, 17:43:34
    #1
    Herkese merhaba ,

    Açık öğretime kayıt için İstanbul üniversitesi sitesinde hesap oluşturup harç bedelini yatırdım fakat öncesinde kılavuza bakmadığımdan e devletten kayıt olunması gerektiği yazıyor. Öğrenci işlerine ulaşamadım , e devletten kayıt olmadan direk İstanbul üniversitesi kayıt sitesinde hesap oluşturup harç ücretini yatırdım , bu durumda kayıt olmamış mı oluyorum yada başına böyle bişey gelen oldu mu ? Ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok.
  • 01-09-2023, 17:45:18
    #2
    kayıt olmuşusunuz
  • 01-09-2023, 17:49:08
    #3
    Kayıt oluyor bende öyle yaptım benimde İstanbul üniversitesi
  • 01-09-2023, 18:33:26
    #4
    Teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏