Herkese merhaba ,

Açık öğretime kayıt için İstanbul üniversitesi sitesinde hesap oluşturup harç bedelini yatırdım fakat öncesinde kılavuza bakmadığımdan e devletten kayıt olunması gerektiği yazıyor. Öğrenci işlerine ulaşamadım , e devletten kayıt olmadan direk İstanbul üniversitesi kayıt sitesinde hesap oluşturup harç ücretini yatırdım , bu durumda kayıt olmamış mı oluyorum yada başına böyle bişey gelen oldu mu ? Ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok.