• 01-09-2023, 10:51:19
    #10
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli yorumunuz için teşekkürler.
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maksimum 3 ay sonra ayda 10 tane konu tasarım siparişi alırsın.
    Değerli yorumunuz için teşekkürler. Amacım şuan için para kazanmak yerine başarıya ulaşmak. Umarım bu başarıya ulaşırsam gelire de dönüştürebilirim.
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok basit duruyor
    Değerli yorumunuz için teşekkürler. Hareketli tasarımlarda yapıyorum fakat göze hoş durduğundan emin değilim.

    Myvina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk olduğu için gayet normal olmuş hocam, başarılarınızın devamını dilerim. Hangi program ile yapıyorsunuz ?
    Değerli yorumunuz için teşekkürler. Kanva üzerinden yapıyorum. Çok gelişme göstermiş eskiye göre. Bu yüzden kullanımı oldukça kolay ve işlevsel.

    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmaya devam hocam.
    Değerli yorumunuz için teşekkürler.
  • 01-09-2023, 10:57:41
    #11
    SNDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç seviyesi için güzel hevesinizi kırmayın herkes bu şekilde başladı bir anda profesyonel işler çıkarmayı beklemeyin.

    Konu tasarımının amacı bir konuyu yani anlatılmak istenilen mesajı dikkat çekici ve ilgi çekecek şekilde anlatmak. Sizin tasarımlarınız tasarımdan ziyade normal konu gibi olmuş. Daha ilgi çekici renkler, daha ilgi çekici görseller ile tasarımı zenginleştirin. Örnek olarak bu tasarımı r10 sitesine yüklediğimizde tasarım olduğunu kimse anlamayacak normal birisi r10 da konu açmış sanacak çünkü sade duruyor ilgi çekmiyor.

    Bunların haricinde hizalamalar ve düşünce güzel. Örnekler yapmaya devam edin. Hatta kendi başınıza değil referans amaçlı ve kendinizi geliştirmek için 5-10 kişiye ücretsiz iş yapın. Kişiler sizi yönlendirecek şurası kırmızı olsun burada şu olsun gibi. Yani yapa yapa kendinizi daha iyi geliştirirsiniz.
    Öneriler için çok teşekkür ederim. Hareketli olarak yaptığım bir tasarım görseliğini aşağıya ekliyorum. Bunu yaparken iyi olmayacağını düşündüğüm için yarım bıraktım. Ayrıca öneriniz için tekrar teşekkürler ücretsiz olarak insanlara tasarım yaparak kendimi geliştirmeyi deneyeceğim belki istenilen revizeler ile daha iyi bir hal alabilirim.

    https://prnt.sc/aVxCKBVMjW6u
  • 01-09-2023, 11:01:33
    #12
    Hizliresim birtek bende mi açılmıyor
  • 01-09-2023, 11:49:37
    #13
    fena değil
  • 01-09-2023, 12:02:01
    #14
    aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizliresim birtek bende mi açılmıyor
    Bende şuan bir sorun gözükmüyor.

    envercigsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fena değil
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.