aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hizliresim birtek bende mi açılmıyor
Bende şuan bir sorun gözükmüyor.

envercigsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fena değil
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.