• 01-09-2023, 02:21:48
    #1
    Arkadaşlar selamlar , daha önce yaşıyan olmuştur düşüncesiyle burda konu açmak istedim . W.U ile 10 a yakın kez yurt dışı müşteirlerimden ödeme aldım , yüksek meblağlar değil ama sorunsuz şekilde aldım diyebilrim , bugün geçilen transferin mtcn bilgisiyle ziraatten işlem yaptığımda üzgünüz işleminizi gerçekleştiremiyoruz şeklinde hata alıyorum . Şikayet vara baktığımda ise aylarca çözülmemiş benzer sorunların olduğunu gördüm , burada böyle bir sorun yaşamış - çözmüş arkadaşımız var mı ?
  • 01-09-2023, 02:23:47
    #2
    wu çok güvenilir bir transfer firması değil. en son arkadaşımız 20 bin doları kaybolmuştu.
  • 01-09-2023, 02:25:18
    #3
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wu çok güvenilir bir transfer firması değil. en son arkadaşımız 20 bin doları kaybolmuştu.
    pratik olduğu - bankalarla işbirlik halinde olduğu için en başından beri çalışıyorum . Lakin şikayetleri görünce çok rahatsız oldum bu durumdan ..
  • 01-09-2023, 02:30:12
    #4
    baserweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pratik olduğu - bankalarla işbirlik halinde olduğu için en başından beri çalışıyorum . Lakin şikayetleri görünce çok rahatsız oldum bu durumdan ..
    hocam evet çok kullanılıyor genelde. ancak şöyle ifade edeyim. bulunduğum iled wu acentesi olan arkadaşım yurt dışına 21 bin küsür dolar yolluyor ve paara gönderildiği kişi tarafından alınamayıp kayboluyor.
    hani çok şikayet ve sorun olan ve yanlış insanların çok etrafında dolaştığı bir fgirma sanırım.
  • 01-09-2023, 02:30:17
    #5
    ziraatten wu mu alınır. akbanktan felan yapsaydınız keşke.
  • 01-09-2023, 02:31:07
    #6
    1 ay içerisinde 3 defa üst üste alındığında güvenliğe takılıyor diye biliyorum, o yüzden başka kişi üzerine ödeme almayı deneyin. Öyle durumlarda gönderene iade oluyor..
  • 01-09-2023, 02:31:48
    #7
    bazen öyle olabiliyor garantiyle çalışmanın tavsiye ederim o sorun 1 2 kere banada oldu 24 48 saate genelde tekrar çekmeyi denedigimde çektim
  • 01-09-2023, 02:32:06
    #8
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ziraatten wu mu alınır. akbanktan felan yapsaydınız keşke.
    hocam tüm bankaların vermşi olduğu bir hizmet wu , bankaların bu hizmeti vermesine güvendim ve başından beri kullanıyorum . Bu zamana kadar hiç sorun olmadı lakin bu sefer patladı , umarım yarın çözülür çözülmesse çok kötü ..
    Ziraate ulaşıyorum bu konuda iletişim desteğimiz yok deniyor , iletişim desteğiniz yoksa niye böyle bir hizmetiniz var , ne olucak bu arada kaynayan para nasıl bir saçmalık bu ...
  • 01-09-2023, 02:32:48
    #9
    ayintap27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay içerisinde 3 defa üst üste alındığında güvenliğe takılıyor diye biliyorum, o yüzden başka kişi üzerine ödeme almayı deneyin. Öyle durumlarda gönderene iade oluyor..
    1 ayda bu 2. işlem hocam 10 günde 2.