baserweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pratik olduğu - bankalarla işbirlik halinde olduğu için en başından beri çalışıyorum . Lakin şikayetleri görünce çok rahatsız oldum bu durumdan ..
hocam evet çok kullanılıyor genelde. ancak şöyle ifade edeyim. bulunduğum iled wu acentesi olan arkadaşım yurt dışına 21 bin küsür dolar yolluyor ve paara gönderildiği kişi tarafından alınamayıp kayboluyor.
hani çok şikayet ve sorun olan ve yanlış insanların çok etrafında dolaştığı bir fgirma sanırım.