• 31-08-2023, 22:45:56
    #1
    Dolaptan pahalı bir ürün sattım. 1000 TL civarı sadece hizmet & kargo bedeli ödedim. Trendyol Express ile paketi evimden aldılar.
    17 Ağustos'ta verdiğim kargom 2 hafta gitmeyince iletişime geçtim ve durum aşağıdaki gibi.
    Dolap destekte 30 gün içinde bulunursa iade bulunmazsa tazmin edicez diyorlar bu duruma canım sıkıldı. Hem kargomu kaybet hem paramı kitle...
    Sözleşmelerde kabul ettirmişlerdir üye olurken ama yine de şikayet hakkımı kullanabilir miyim ne yapmalıyım?
    Kargo boyutu büyük olduğu için ben çalındığını düşünüyorum kaybolması çok zor bir ihtimal.

  • 31-08-2023, 22:47:46
    #2
    Hocam çalınma ihtimali yüksek.
  • 31-08-2023, 22:52:54
    #3
    Sürat kargoda başıma geldi çok lanet bir durum ya hem ürünü kaybet hem 30 40 gün de bulamazsam fatura göster ödeme yapayım de çok saçma işlemler
  • 31-08-2023, 23:15:25
    #4
    Kargo çıkış gününe ait fatura istiyorlar,ürün sipariş görseli vs çok uğraştırıyorlar malesef.Benim de 2.700 TL lik paketim kayboldu 45 gündür uğraşıyorum göndermediğim evrak kalmadı hala incelemede.