17 Ağustos'ta verdiğim kargom 2 hafta gitmeyince iletişime geçtim ve durum aşağıdaki gibi.
Dolap destekte 30 gün içinde bulunursa iade bulunmazsa tazmin edicez diyorlar bu duruma canım sıkıldı. Hem kargomu kaybet hem paramı kitle...
Sözleşmelerde kabul ettirmişlerdir üye olurken ama yine de şikayet hakkımı kullanabilir miyim ne yapmalıyım?
Kargo boyutu büyük olduğu için ben çalındığını düşünüyorum kaybolması çok zor bir ihtimal.
